October 23, 2008

Hari ni
Hari ni sy puasa..puasa untuk hari yang ke-4..tinggal cume 5 hari je..dah ganti 3 hari dah..jd tggl lagi 2 hari la termasuk ari ni..erm tp disebabkan bulan syawal ni tambah lagi 1 hari jadi 6 hari..so jadi dapat la jadikan puasa 6 smpena bln syawal ni..hrp2 lepas la smpai 6 hari...
erm rini jugak cikjai x g sek. coz dia ada mesy kat manjung..jd dia pun g lambat kit la coz mesy mula kul 9.00 pagi..x dapat la bekfast dgn dia coz sy pose..ingat td x jd nak pose tp syg lak coz da niat nak pose ri ni...

2 comments:

No One said...

np kat leave msj tu xkuar ape2 n xleh nk bg msj sblm ni?

CTROZAIMAH said...

erm ntah la..erm skang pon x leh ker?

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved