Showing posts with label GIVEAWAY. Show all posts
Showing posts with label GIVEAWAY. Show all posts

December 03, 2010

My 1st GiveAway in 2011


join GIVEAWAY lagik...


klik SINI ye untuk join
jom join beramai2..:-)
mau tag ke 


December 02, 2010

Mya Elzara 3th Birthday Giveaway

ahaksss...G.I.V.E.A.W.A.Y agains..jom join!!!


sila klik banner yer untuk join...
tarikh tutup 6 dis, 2010..(smpat g kan..heheh)

Hapy 3rd Besday in advance yer sayang..!!

*** opssss...ada pesanan anty buat MYA ELZARA BATRISYA..

Mya Elzara Batrisya nama diberi
berwajah cute dan comey kurniaan illahi
doa aunty menggunung tinggi
Moga jadi anak yg solehah dan tinggi budi pekerti!!! 

jalan2 di blog myaelzarabatrisya
sambil berdoa mendapat tuah
nnti mya nak cabut undi fuh kanan fuh kiri ya
moga2 aunty menjadik pemenang bertuah

 tadaaaaaaaa.....


November 18, 2010

Giveaway-1st-gaji-yang-happy..!!


attention!!!attention!!!attention!!! 
korang..korang..korang..giveaway lagi..jom join...

hadiah best ok!!!gelang lagi!!
kalo sy dapt..oh best nya..sy kan pompuan..ofcouse sukeeeee!!!
korang nak join klik banner yer!!!
tarikh tutup - 24nov 2010

referral -Mama Zakwan


MamaRifqy GIVEAWAY!!


oitt korang jom join contest nih...:-)
Klik banner untuk join yer..
Tarikh tutup - 1/12/2010 
(lambat g nih..muleh yer kengkawan kalo nak join..heheheh)

syarat yg mudah n senang...
ok mamarifqy..

" SAYA NAK BANTAL ITU !! "

(muleh kasik ke awish buat peluk2..)
pleasee..pleaseeeeeeee...:-)

opss yg paling penting sekali...
...
...
...

"Selamat Menyambut ulangtahun perkahwinan yg ke-2 pada 
6hb Disember,2010 
buat 
MamaRifqy & PapaRifqy"
-semoga perkahwinan anda berdua diberkati dan berkekalan hingga ke akhir hayat-

hoyeee..x sabar lak sambut anibesery kami taun depan...ngeeeee

"HAPPY ANNIVERSARY IN ADVANCED"!!!!!
Muahhhh!!!!

November 01, 2010

"Syilasyira 1st Giveaway"



jom join giveaway adik kecik kat picta nih ok..nak join klik banner yer...

October 24, 2010

Jom shopping @ Tomeykids.com! GIVEAWAY


yeah korang..giveaway lagi..jom join..
!!!

kali ni dari
TOMEYKIDS.COM!!
sesapa nak join sila la klik link tersebut yer!!


taraaaaaa...my baby!!

Nama : Raja Aqeel darwish B Raja Hizar
Umur : 6 bln ++
Nama Ibu : Siti Rozaimah Mat Jaya


notakaki - haishhhh byk betui lak join contest n giveaway nih..tp best lah!!!

October 19, 2010

~1st GA dr NUSHA~


lagi join contest..hehehhe jgn marah..

ok kali ni dari cik adik yg berasal dr perak rasanya..so sebagai tanda sokongan kpda ia yg buat pertama kalinya nak wat contest nih maka sy dgn berbesar hati menjoin contest nih yer..

dik oii keme pon org perak yer..ngeeeeeeeee...
ate kome2 yg nak juin contest nih moh le ke SINI ye..

oh yer nak tag contest ni ke

Pn Kecik & Pn Yanna

ok bubyeeeeee ..

October 18, 2010

Saya Nak Beg Itu ~ Giveaway!

hye korang..tgh2 blog walking tadik jumpe contest nih..
jarang2 sekali nak join contest2 nih..kahkahkah..tp disebabkan bag tu nampak cantik sgt2 so...
SAYA NAK BEG ITU!!!...
geletar tangan seh nak join contest nih..ok jom kita join eh...

ini dia contest dia yg dian jurkan oleh

MAMA ZAKWAN


cantikkan beg2 nih...hopefully muleh menjadik pilihan bertuah mama zakwan..kalau dapat muleh la berjalan2 dgn beg nih...:-)

eh korg2 yg nak join contest nih
boleh la ke SINI ye...

ok tadaaaaaa.....

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved