October 19, 2010

~1st GA dr NUSHA~


lagi join contest..hehehhe jgn marah..

ok kali ni dari cik adik yg berasal dr perak rasanya..so sebagai tanda sokongan kpda ia yg buat pertama kalinya nak wat contest nih maka sy dgn berbesar hati menjoin contest nih yer..

dik oii keme pon org perak yer..ngeeeeeeeee...
ate kome2 yg nak juin contest nih moh le ke SINI ye..

oh yer nak tag contest ni ke

Pn Kecik & Pn Yanna

ok bubyeeeeee ..

1 comment:

nusha said...

org perak gak ea yong..heheh..
thnx ea kak sudi join~~

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved