May 12, 2009

*Klinik*

Mlm td sy n cik jai g klinik..so far ini keputusan yg telah dpkirkan agak sesuai dilakukan..so jam 7.00pm kami gerak g klinik..hati dah berdebar2 jer..smpai klinik doc ada..so register sumer n doc panggil masuk..so bila dah doc dpn doc tu rs tgn ni basah jer..huhu menggeletar pon ada..so doc tnya sumer-sumer n soh g wat upt..sy pon kuar n wat upt..hasilnya -tive..(dah agak dah)..doc kata konfirm x preggy n doc bg ubat tok trnkan peod..huhu sedehnya..so dah sembang2 sumer kami pon kuar tok amik ubat..hati nih dah rs laen dah...tp ku gagahkan juga diri..tgk cik jai seperti memahami..masuk kete jer cik jah dah pegang tangan nih..menenangkan hati...
so wat kptsan call my SIL (kakak cik jai)..tnya pendapat camner..so my SIL ckp x yah mkn ubat tu dl tp klau x mkn camner peod nak trn n nak mencuba lagi..runsing kepala..sbb my SIL tkut ada lak kan...erm sampai umah jer hati nih dah rs x tahan..air mata ni nak mengalir jugak..akhirnya..airmata ini tumpah jua..x dapat nak dibendung lagi..rs x tahan sgt..cik jai semakin risau..tp setelah ditenangkan oleh cik jai..perasaan ini kembali reda n tenang..
n akhirnya..ku telan jugak ubat yg doc bg sblum tidur..ku berdoa dan berserah agar segalanya berjalan dgn lancar...


2 comments:

Resthour said...

sabar ye ct...
pasti ada hikmah semuanya ni

CIK CT said...

erm thank..insyaallah..doa2kan yer

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved