July 27, 2009

*IUI PROSEDUR PART 4*
:minimo_29:
so br jer balik jumpe doc...nak amik injection for gonal f..lm jugak kn tggu..org ramai..smpai turn kami...kami pon masuk bilik doc..so doc dah ready dgn gonal f sume..hahaha sy...takot la..cik jai pon sama..so doc pon kuarkan la yg injektion tu penama dia ntah..dia ajar la camne nak injek kan..haha..tp sy ckp la kat doc..doc sy rs sy x ready nak injek sendiri la...esok sy dtg jumpe doc la..yer..doc tlg injek kan..haha doc gelak jer tgk sy..honestly sy x tgk pon wktu doc injek tu...x tau nape berdebar2 jer perasaan..so x rs sakit pon sgt cume terasa sikit je waktu jarum nak masuk tu..haha pastu dah ok dah..so dah settle utk esok sy kn injek sendiri..betul ke buleh nih...takot la..x tau cik jai leh buat ke x..kita tgk jer yer....n 29/7/09 sy kn dtg jumpe doc lagik untuk TVS pulak...harap my egg membesar dgn sihat dan bagus la..so kita layan jap ek gambar kat bwh nih....

mummy n daddy can do anything to get u BABY..sggp berhabis wamg ringgit to u..asalkan u come out to make your mummy & daddy life lebih bermakna..

so far cost untuk injection Gonal F nih ialah rm650.00...mgkin kedengaran agak mahal kan tp kami x kisah.mgkin ini pengorbanan yg kami patut lakukan demi mendapat..mengejar..impian kami...kami terlalu inginkan zuriat..pelbagai usaha kami lakukan..dan kami x akan putus asa..harap segalanya akan tercapai...dan ALLAH memakbulkan doa kami...

for my lovely husband cikjai..i really love u..i really love u with all my heart..really love with your love,with your heart...:08:

2 comments:

SHIMA said...

sabar ek kak...shima doakan berjaya.. insyaallah.

CIK CT said...

mekasih..tu harap2 la...

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved