January 25, 2010

Coklat !!!

ha..ingt x entry dulu sy da g belajar wat coklat????..ha ni la projek pertama sy...last saturday sy kerjakannya...70pcs coklat with various filling..1 boxs of 35 pcs...aiyoh..suka sgt buat dia..sgt2 memuaskan hati..2 boxs coklat ni adalah sbgai sample yg my bos minta..katanya..nak bg kat staf bank n kawan dia..(eceh..kes tlg promote lah nih kiranya..hehehe)..erm ini kiranya sebagai permulaan utk membuat bisnes kecil-kecilan lah..teruja melihat org lain membuat coklat nih yg jadi sanggup g belajar wat..hahah..bukan apa..sbgai perancangan ms depan..(takut nnti kn jadik surirumahtangga spnh masa lak kan!!)jadi ini adalah sebagai permulaan.....

ha..sesapa yg nak cuba rs coklat sy nih n terasa mcm nak order ajer ,hahah muleh ler calling2 n sms sy yer. sy ada amik order tp bergantung kepada keadaan lah..rs2 yg kalo nak wat suprise kat kengkawan ker..hadiah utk besday ker or nak wat doorgift utk sebarang majlis pon leh order..

ok jom kita layan gambar jap eh...


ni la hasilnya....layannnnnnzzzzzz

No comments:

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved