April 15, 2010

~Mood x bagus~

mlm td g checkup 38weeks mcm biasalah..jumpe my gynea..ms smpi mood sgt2 la happy..yerla nak bertemu jantung hati kan..tp bila masuk bilik gynea..dah scan semer2 mood jd agak kurg baik serta merta..sgt merisaukan..

knpa???

1- gynea estimate baby punya brt dah 3.7kg skrg ni!!!
(walopon kdgkala scan tu x tepat tp kalo krg pon x la byk sgt..still bsr lagi..)

2-air ketuban pon cam krg..prs2 border jer tp still ok..

3-risiko utk tidak boleh bersalin normal adalah sgt tinggi..

what to do???what to do???

Ya Allah..HANYA ENGKAU YG TAU APA YG TERBAIK UTK KAMI..

1 comment:

MuNiRa @ uMMi RaYYaN said...

doa byk2 & tawakkal je la CT...
mohon pada Allah agar dipermudahkan & semuanya selamat...
kdg2 risiko utk tidak boleh bersalin normal tinggi pun, masa bersalin tu, tup2 leh bersalin normal...
mcm akak... doc kata leh bersalin normal, last2 emergency caesar jugak wlupun jln dah buka dekat 8 cm sbb rayyan dah makan najis(meconium)...
bende2 ni kite x leh nak agak...
Allah yg menentukan,....

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved