October 04, 2010

~Awish 5 months~

hye korang..lama x update blog nih kan...maklum la sjk jadik mummy nih byk hal lain yg dibuat..lg 1 lebih bnyak berfacebooking jer..hahahha

ok since si kecik ni 5 bln..byk akai dah okeh...hadoii x larat nak layan tp sgt happy..walopon penat tp rs berbaloii tgk anak depan mata..sy sgt beruntung berbanding ibu or mama or mummy or emak or umi yg lain..yg terpaksa bekerja utk memenuhi tuntutan kehidupan..rasanya kalo semua ibu2 diberi pilihan mesti memilih utk duduk drumah bersama anak2 kan..???

ok..sikecik nih dah muleh dah menerap..(adalah sgt laju ok..)sjk masuk 3 ke 4 bln ritu ha pndai nerapnya..pntg lepa...kompem menerapnya..nak pkaikan baju pon susah...kekadang tu adoii..x tau nak cakap...

lg 1 sy dah boh sikecik ni dok dlm walker..ate..susah sgt nak wat keje..x bleh nak tinggai..kang melalak ntah hape2..so amik alternatif boh dlm tu..so bila sy kedapo..dia pon sm le kedapo juga.. smpaikan ke bilik ayor pon ikut sama..habeh pintu dilanggor2nya..tp x ngape la syg asalkan kamu x nanges ye...

lg 1 pulak bila dah pndai dok dlm walker nih..1 umh habeh di tawapnya..segala benda nak dicapai...

ce tgk nih ha..


tgh berusaha nak mencapai sound kat bwh tu..rak ni jgn cakap la..habeh dilanggor..tp x ngape..jgn kamu bagi runtuh je udah le ye..jenuh ayah nak beli baru kang..hahaha


apa yg dicari x tau le..


hahahha..yg nih tgk..mummy punya kain dlm raga tu..habeh nak ditarik2..maap kan le yer kain yg menimbun tu..hahha..mangkali sikecik ni heran ngapa kain tu bertimbun dlm bakul tu kan...kakakka

tp yg pastinya..mummy bangga dgn kamu syg...x kesah le mummy mula nak kena mengemas umh 24 jam asalkan kamu membesar dgn baik...




oh lagi 1...sekecik nih murah le sesangat de senyuman..asyik nak senyum je keje..tp senyuman ni la pengubat jiwa sy yg ksg selama nih..Thanksssss ALLAH...



Add Video

1 comment:

SHIMA said...

mcm x caya je cik awish dh naik walker...rasa mcm baru je 2 bulan...huhu. kejap betol membesar

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved