October 27, 2010

Melentur Buluh Biar Dari Rebungnya!!!

org tua2 kata

"MELENTUR BULUH BIARLAH DARI REBUNGNYA"

ok disebabkan pepatah ini mummy putuskan utk melentur awish dari sekarang..bior pandai2 ye sayang..so mummy n ayah pon kepasar malam mencari benda alah ini..hahahah...carik yg mrh2 je dulu yer..kalo mummy dulu mn ade benda alah ni semer..so kita tgk yer apa yg jadik??..bagaimana?? ape ke benda alah ni??

part 1-

ha ni lah dia...tu lappy kecik tu..so disebabkan kamu suka sgt kacau mummy nak berfacebooking semer..jadik mummy beli ke kamu 1 ye sayang..tp kamu punya haruslah kecik2 dulu yer..

mangkali budak ni heran ngape dia punya ade kaler2 pehtu gambonya x bergerak2 pon!!!hahaha
wahai anak...mummy punya lappy x denya tekan2 trs ada bunyik yer!!!ini kamu punya tekan je ada bunyi..tekan je ada bunyik..bagus la tu!!!

part 2-

dah pnt berdiri sy nak baring la mummy...!!
ok ikut kamu le ye sayang..asalkan kamu nak belajo..

sgt kusyuk sehingga jadik begini..agaknya tgh explore benda lah ni kot...

mula membuat onar..!!

rosak la syg kalo gini mainnya...

sy heran la mummy sy punya x bergerak2 pon!!!apekejadahnya kalo dah x bergerak2???asyik tkn2 buyik je kuar!!! kahkahkah..sy nak cam mummy punya lahhhh!!!

dan akhirnya jadik begini!!!

...

...

...


...


bagaimana harus sy melenturnya???kahkahkah..

x lm lagi jahanam la jawabnya benda alah tu!!!

4 comments:

Rizziela said...

dia heran..kenapa kat awish punya x ada facebook?

CT @ MUMMYAWISH said...

kahkahkah..kalo ade f/b naya la mummy ia kak...

Nisak@adik said...

hehehe... awish, suh mummy beli yg real punye yer... nnt leh chat ngn auntie

Ain said...

khusyuknya dia....

lepas ni takde la kaco mummy lagik...

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved