November 29, 2010

-Pemakanan Saya-

ok since sekolah lagi sy mula obses dgn kecantikan..rsnya mcm2 krim sy test ke muka utk nmpak cantik..rsnya semer org nak cantikkan..hahaha
dulu kulit sy sgt la bermasaalah..penuh dgn tapak2 jerawat..sy temui penyelesaian dgn krim ni ha..


seyes alhamdulillah..muka jadik comey balik sekejap..kekekekke
pehtu time keje sy gune memacam produk..nasib ok je sbb muka x bermasalah dah..so jadiknya pakai apepon ok jer...baguskan..pehtu dah gitu sy mula jadik malas nak jaga muka sgt..sbbnya sy tau muka ok je kan..oppp cite sal muka je yer kan...kalo bdn lak dulu sy kurus je..la ni je naik menjadik2 pas kawen..tmbh2 g dah beranak nih..
ok skrg nih sy dah kawen hampir 4 tahun...dah ade anak 1 pon..so terasa mcm muka dah menjadik muram durjana je kekdahnya..jadi haruslah mengambil langkah bijak ye...pas kawen x sempat dah nak cantik2 sbb bz ngan keje..suami g...rumah g...hohohohoh..byk keje yer...time ngandung lagi la..lngsung x berkenan nak melawo..mybe sbb anak yg dikandung lelaki kan..ecececehhh..ade kena mengena ke yer????pehtu lak ni dah beranak ..lagi la bz dgn anak lak... walopon x keje dah dok umh je... 
(bdn usah citer le cecah 70kg dah ye campo sekali ngan ngandung ritu)..hahahhahha
so berazam mau CANTIK dimata suami..hehehhe walopon suami kata sy cantik ari2...
so skrg sy menggunakan produk De' Putih...
ni ha dia..

nmpak le juga kesannya dah...kulit sokmo cerah sket...

pehtu saya makan ni ha..


org kata tok cantikkan dari dalam..rasanya betoi gak kot...rsnya SEDAP!!
korg cuba la...hehehhhe

pehtu ni ha juga


susu ni pon sedap..hehehhe
bgs ye kengkawan minum susu..jgn lupa minum susu yer...

dan x lupa madu n vitamin C (amik produk zulian)

oppppssss lg 1..sy mau KURUS...berazam nih...so tgh berusaha nih...
harap2 dpt mencapai target yg dikehendaki...


tadaaaaaaaaa...........

5 comments:

asfira aminuddin said...

wah mmg cantik! kena jaga kecantikan time muda lagi kan. :D

Ieda said...

semoga mummy berjaya yer...

KINA said...

susu goodday my feveret

CT @ MUMMYAWISH said...

@KINA

ye ker kak??sama ar..sedap kan....

CT @ MUMMYAWISH said...

@Ieda

insyaallah..hehehhe

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved