December 09, 2010

Jawatan Kosong

Eh korang org perak ke??
kalo ye sila la ke laman web Jabatan Pelajaran Negeri Perak skrg jugak..

sbb...

ada iklan jawatan kosong kuar Gred N1.
x le beso mana jawatannya tp kalo maukan benefit2 yg sempurna..korang pk la sendirik yer!!!

opsss jap tp rasanya yg bukan warganegara perak pon boleh isi sbb tgk ke iklan nya kekosongan untuk kesemua agensi dibawah Kementerian Pelajaran Malaysia..termasuk Sabah dan serawak that mean semua org boleh mohon okey..sila la laju2 ke sana sekarang...permohonan pon secara online..sgt2 la senang...

korang klik SINI ye utk tgk iklan dia...

ni lawan web Jabatan Pelajaran Perak ye korang

iklan yg kuor begini yer


dan ini la laman web utk isi segala maklumat permohonan korg2 semer hokey..

okeh..pd yg memohon GOOD LUCK utk korg..
x lupe juga utk diri aku sendirik..mekasih x terhingga pd cik abg aku yg tlg mengisi dan menghantarkan permohonan..love u sgt2 okey...
(hahah aku time nih sibuk dok nguli anak)

1 comment:

KINA said...

saya orang perak yeop tapi membesar di kuala lumpur yoppp

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved