April 01, 2010

-Counting the day-

salam...♥

hari ni dah 1hb 4,2010..due date adalh pd 27hb4,2010(sgt x lm lagi)..mulai hari ni sy n cik jai hanya menghitung hari menanti kelahiran cahayamata kami ini..Permudahkan lah semuanya ya!! Insyaallah..

bila doc kata ready jer yer..baby muleh kuor bebila ms...adalah sgt teruja tp sedikit berdebar2 sbbnya bkn aper x tau camne situasinya nnti..sy sakit kat umah ker?kat tgh jalan ker?hahah mcm2 pk ok..tp yg pasti bukan lah risau sakit bersalin sbb itu semua org akan rasainya..berharap semuanya berjalan lancar dan sy harap sgt dpt melahirkan baby sblum due date..sgt lah takut utk dipaksa2 deliver nnti..

oh ya..sy rs mgkin x byk lagi entry2 yg akan sy tulis sepanjang menanti kelahiran ini..sbbnya x tau bebila ms jer dr sekarg sy akan melahirkan..so..berharap kengkawan doakan sy yer..insyaallah jika bekesempatan sy akan menulis lagi..

so sekiranya ada terkasar bahasa..terlanjur kata..maaf dihulur yer..

wassalam...





2 comments:

SHIMA said...

wah,dh nak due date ker?? cepat nya masa berlalu...apa pon,gud luck n selamat melahirkan bb

jgn lupa wat tag yer...ada masa lg ni...hehe

CIK CT said...

hahah..doa2kan yer..tag anda telah akak buat yer..:-)

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved