May 26, 2010

-Always Love Cik Jai-

since sy berpantang ni cik jai bknlah sentiasa berada disisi sy sbb keadaan x mengizinkan..so adakalanya dlm 1 mggu hanya 2 atau 3 hari jer cikjai dgn sy..(oh sgtlah merinduinya)..
hurm jadi tel or sms or fb n seangkatan dgnnya lah yg menjadi penghubung antara kami..
tapi yg paling sentiasa menemani sy utk bertanya khabar cik jai adalah sms..x tau knpa dari sjk kami kawan lagi hinggakan hari ni seolah x berenggang dgn phone utk bersms..walopon dah kawin ni (org kata dah dok seumah la kan)..sms ttp menjadi pilihan..cikjai akan keluar dr umh utk ke school seawal 6.45 pagi..jadi permulaan hari kami setiap hari adalh sms..ia akan berlarutan sehinggalah cik jai balik sek..kul 2.00 pm..sepanjang hari kami akan bersms tanpa jemu seolah2 kami ni x berjumpa dirumah..x tau la knpa..sy n cik jai sng meluahkan apa saja..mcm2 benda yg kami bualkan di sms..smpaikan kengkawan dok tnya n heran ..yer ar kami ni dah kawin tp dok sms sentiasa lagi..mcm x jumper jer kan kat rmh..

tp itulah pilihan kami n cara kami..rs mcm setiap hari hubungan tu baru jer..ekekke..
bercerita tntg sms ni..sy selalu akan sms cik jai tnya samaada cik jai syg sy or x kan??(walopon tau n cik jai sentiasa n mmg sygkan sy)..tp sy ttp nak tnya..
mcm mlm td..sy sms n tnya

"abg syg syg x?byk x abg syg syg?"

n cik jai reply sms sy..

"Em dah tentula,syg dah bw aqeel 9 bulan dan lalui saat getir bersalinkan aqeel utk abg..dah tentu la abg syg.."
(cik jai ada menemani sy sewaktu sy melahirkan aqeel darwish)

hahah sgt terharu ok..selalunya jawapan cik jai hanyalah..
"abg syg la syg"(dah muleh hafal ok)

sgt2 menyayangi cik jai..sgt bahagia juga dikurniakan cik jai n aqeel darwish ini..
semoga Allah panjangkan usia kami,pelihara hubungan kami n keluarga kami..aminnn



2 comments:

KINA said...

ohohohohoho so sweet... :))

Mummy Darwish said...

hahah..cara2 mengeratkan hubungan kak..

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved