May 21, 2010

Aqeel Darwish 1 month!!

alhamdulillah..20hb 5, 2010 lepas darwish dah 1 bln dah..jap jer rs..sy juga dah berpantang selama 33 hari..mcm2 perubahan pd sitecik yg sy rs..dah mula pandai senyum..dah mula pandai nak sembang2 semer..tp yg pastinya seawal 5.30pagi lagi dia dah jaga..aiyoh..mumy x ckp tido la syg...bila di jaga dia x kan tido sampai la kepagi utk mandi..pas mandi br dia mula nak tido balik..good boy yer syg..bila mlm dia akan jaga juga tp utk menyusu jerlah..sekurag2nya 2 kali...so rs senang jer nak jaga dia..

sy pula mula nak membiasakan diri dgn perubahan waktu tido semer..sblum ni kalo tido sgt la lena..kompem x jga mlm kan..tp skrg ni.kn cuba la biasakan diri..alhamdulillah semangkin ok...bila darwish jaga nak nyusu tu sy pasti akan jaga lah..x der lah sampai xsedar..

x krg juga dgn cik jai..cik jai juga pasti akan jaga bila sidarwish berbunyi..cikjai juga dah pandai n biasakan diri dgn kehidupan baru..rsnya kami dua org ni kekok juga tp knlah belajar n hadapikan..inikan pengalaman baru...heheheh..alhamdulillah sgt bahagia dgn kehidupan sekarang,,

skrg ni sy rs bdn pon dah semangkin sihat..x sbr nak tuggu habis pantg..pastu x lm lagik dah nak mula kejer dah..hahah..x tau la camne nak tinggal sitecik darwish ni ha..

aperpon sgt bahagia sekarang...!!




ni la sitecik sy yg berusia 33 hari..

mumy n ayah love u..!!!!

2 comments:

KINA said...

dah besar dah darwish..lepas ni le ikot mummy soping..hehehehe

CIK CT said...

tu la kak..jap jer rasa ms berlalu...mmg pon mumy darwish gatal kaki dah ni nak kuar soping..ekeke

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved