May 15, 2010

Impian yg Tercapai


inilah impian sy n cik jai

alhamdulillah..bersyukur sgt skrg nih..now i'm a mummy..mummy to my son Raja Aqeel Darwish..rsnya mcm x percaya segala yg dinantikan menjadi kenyataan dah..impian yg dinanti hampir 3 tahun..segala usaha dah berhasil..segala kesabaran dah terbalas..alhamdulllah sgt..waktu menulis entry ini darwish diatas riba..Ya Allah melihat kurniaan mu..rsnya..inilah yg terbaik yg KAU berikan..yang KAU ciptakan pada ku..sgt tenang menatap wajah mulusnya..sgt sygkannya..sgt cintakannya..

Ia dilahirkan pada tanggal 20hb 4, 2010..hari selasa tepat jam 4.29ptg..sakit yg dialami berjam2 rs hilang segalanya bila menatap wajah sitecik nih..

skrg sy masih lagi menjalani kehidupan berpantang..hari ni hari yg ke 25..alhamdulillah semuanya berjalan lancar..badan pon terasa semangkin sihat..sitecik darwish pon semangkin membesar..

x tau bagaimana harus digambarkan perasaan ini..gembira..bahagia..sempurna segalanya..dan adakalanya apa yg berlaku x dapat nak digambarkan dgn kata2..bersyukur sgt2 kini sy n cik jai dah bergelar ibu dan bapa..
sikecik inilah impian kami..impian yg kami kejar bertahun2..berusaha segala macam..
Terima kasih Ya Allah..kau makbulkan impian kami..doa kami..harapan kami..kau ciptakannya dengan sempurna..cukup sempurna..sejuk mata kami memandang..

bergelar mummy kini adalah sgt bahagia..bila BF sikecik terasa sgt yg kini diri ini adalah mummy..moment indah yg terhasil ketika BF ini sgt sy nantikan..kini ia kepunyaan sy..

Ya allah..sesngguhnya aku percaya bahawa..KAU mengetahui apa yg terbaik utk setiap hambamu...aku bersyukur kau mengurniakan kebahagiaan ini..aminnn..

3 comments:

Ieda said...

Terharunya ieda baca...tahniah..semoga jadi ibu dan bapa yang terbaik buat aqeel darwish

SHIMA said...

alhamdulillah,akhirnya....tertunai gak hasrat cik jai dan kak ct...semoga aqeel darwish menjadi anak yg soleh,menghormati ibu dan ayah...

CIK CT said...

ieda

:mekasih..insyaallah..aminnn



shima

: tu lah..alhamdulillah..segala yg diimpikan dah menjadi kenyataan...

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved