May 23, 2010

-Susu FM-

hurm actually since darwish lahir..dia mnum susu fm Enfalac A+..erm nmpaknya ok la susu ni..dia poo poo pon ok jer..x der masalah la..susu ni gynea kitaorg yg suggest..hurm tp kitaorg bercadang nak tukar susu la sbb x lalu oo harga enfalac ni..
skrg ni tgh cuba tkr ke anmum..nmpk cam x ok sbb dia poo poo pon sket2 jer x mcm enfalac..rs2 susu ape yg ok ha..any suggestion???

si tecik sy ni lak dah byk akalnya..tido waktu siang pon dah jap2 jer...angkat atas riba kasi nenen trs tdo tp bila nak ltk atas tilam ia..ooo mata buka manyak besar ok...
pastu bila nak mintak susu..memula suara dia ekk ekk ekk jer sekali bila kalo lmbat entertain dia..hohoho.suara sekali kuar..huwarrrrrr..kuat giler..tp mummy suka la sayang sbb ssh nak dengar suara ia...
pastu dah pandai bila jaga dr tido dia ek ek ek bersuara org x layan..mula la..mengerang cam org marah smbil mata terpejam..kalo nak amik perhatian dia pon ckp or bersuara kn kuat2 k..kalo x selagi tu lah dia merengek..
tp tu lah apepon sgt teruja dgn setiap perkembangan sitecik nih...

betullah kata org sgt indah menjadi seorang emak ni...

p/s : x tau camne perasaan org yg dok buang2 bayi tu...

6 comments:

Intan Azmira said...

doc akak penah ckp, susu Demex Dulac elok untuk baby. ia kurang alahan tp ibu2 ramai x suka sbb harganya murah konon xde khasiat..sebenarnya sama je cuma dibuat dr pihak yg berbeza..tu ada mhl murah

Mummy Darwish said...

oh yer ker kak?erm muleh cuba ni sbb ada kawan pon guna dumex gak

KINA said...

cm akak dulu guna S-26 Gold..tapi smpi umor diorg sebulan jer.. mmg cepat naik badan tapi lama2 dia panas... skg ni Aryan minum Anmum la..alhamdulillah rasi..

n abang la Arman tu minum susu soya sbb dia alergi susu lembu..huhuhhuhu

Mummy Darwish said...

oh yer ker kak?kira skang ni akak guna anmum la yer..tgk darwish cam x ok..tu cdg nak try dumex dulac lak.. ..x tau ok ker x nnti..hehe

KINA said...

heeheh akak pun nk tukar la dumex kot... mahai ooooo kalau campor ngan susu soya arman tuh..hehehe

nk tgk dia rasi ke tak..mudah2an rasi la...

Mummy Darwish said...

tu lah..akak bf x?..jom kita mencuba..mn tau serasi kan..hehe

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved