December 08, 2010

Done!!

Hye semua..bersiaran kali nih dari rumah ye...oh kenapa dari rumah???sbb dah mmg aku ade kat umh kan..hehehhe..x lah..sbb baru abis cuti nih..so br ade kat umh dok ngadap blog nih ha...destinasi percutian kecil-kecilan kali nih, biasa lah sm, mcm taun2 sblum nih ye kengkawan..tentulah Penang..Kali ni punya cuti2 2 tempat je aku pi kat Penang nih..Queenbays Mall ngan night market batu feringghi je...

Oh knpa Penang menjadi destinasi pilihan..??sbb...

1- aku laki bini pi perabih duit beli dvd cerita bersiri kat night market batu feringghi tu ha... segala cerita aku pi beli tp ikut musim la kan..x le tiap2 minggu pi beli..

ni je la sbb2 Penang jadik pilihan cuti2 kami...

oh knpa jauh sgt beli dvd smpai ke Penang yer???

ok sbb murah!!kualiti best!!lg 1 byk citer bersiri...lain2 sbb x de ye..kali ni pi aku laki bini sempat rembat 8 kpg je  dvd sbb timing dtg x betul la..ada operasi lak..tgh syok pilih dvd sekali tukang jual kemas2 simpan da...bantut kami punya nafsu tau!!dahtu trs balik bilik hotel la tido..pe nak buat lagik..sekali laki aku ckp da...
"syg mcm x puas je beli dvd nih..mcm sket sgt..."wakakaka..seyes aku ckp..sian kat laki aku...hehehhe yer ar selalu dtg dvd citer smpai 30 keping rembat..ni 8 keping jerk...(x pe la ye abg..lenkali kita dtg lagi k)

ok abis cite Penang ye...

dr Penang on the way balik kami singgah Tepeng..pi Tesco n Taman tasik tepeng je..pehtu lalu je kat depan zoo tu ha...x de la kekdahnya kalo nak singgah..tunggu awish beso sket le kang baru bawak awish ke zoo mengenal binatang hokey...

lalu kat taman tasik singgah la jap benti dok kat tepi tasik tu ha...sajek meninggalkan kenangan kat situ..ngeeeee

ok jom layan picta na....

with daddy at taman tasik tepeng
anak lelaki kesayangan

mumy mau juge inteprem

 utk korang semer..hoyeee awish dah besar!!


indah rasa kehidupan bila segalanya melengkapi...
Salam Maal Hijrah juga kepada semua..
mau jadi ibu/isteri/anak yg sempurna walau adakalanya..bukan semua perkara itu sempurna tp insyaallah
berusaha itu pasti ade kebaikan yg menantinya...
Chaiyokkk!!!

No comments:

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved