December 05, 2010

Rumah Bersepah!!!!

Korang tolongggggggggggg la!!!!!!!
ni ha tukang menyepahkan rumah..puluh2 kali kemas gitu jugak jadiknya..






korang layan kan je lah ni ha...apa nak di kata???
x terkata apa2 la jawabnya...

sape kata dok umah x pnt??
x sibuk??x de keje??
 byk masa free???

ingt sng ke jadik SURIRUMHTANGGA??? (nasib umh aku dok x de tangga..kalo x mau lagik letih aku ngemop)
wehh tlg la btul kan statement korg2 semer yer!!
aku ni sebok tau dok umh!!jaga anak..jaga suami..jaga rumah..kemeh umh..masak...basuh baju kain semer tp tlg sidai ade pembantu yer..wakakka..)mekasih lah ye syggggg..

 ingt bila dok umh muleh tido je ke???x wat pape???anak tido aku pon tido sekali yer???hahhha tp kekadang aku jadik gitu la..tu dah maleh tahap gaban jawapannya tp benonya kalo anak tido time tu le nak buat semer keje..laju2 aku buat yer..nak berak mandi masak semer sekali time tu le..maka kalo anak dah jaga tetiba nak terberak jawabnya berak keras le nnti sementara nak tggu bapak dia balik keje...hehehe tp nasib setengahhari je..kalo smpai kepetang kome pk le sendirik...ngeeeee
kalo anak jaga tetiba aku tertido jawabnya sedo2 anak hilang tgk2 dah dlm bilik ayor...cepuk2 tepuk lantai main ayor..

jadik korg2 semer usah le kata dok jadi surirumah tu sng ye...rushing tahab gaban kalo x reti nak adjust masa..sesuaikan diri...mcm aku le..anak baru 1...tp sebok ngalah anak 10..wakakaka...tabik kat korg2 yg jadi surirumah hokey...beso pahalanya..
tp yg x jadik surirumah jgn kecik ati yer..korg yg bekerja bantu suami lagik beso pahalanya...tambah2 lagi korg keje bantu suami pehtu dpt pgg duit sendirik...huwarrrrrrrrrrrghhhh...!!!

2 comments:

KINA said...

hoit sepahnya rumah..hahahaha

CT @ MUMMYAWISH said...

@KINA

wakakkaka..maleh kak dah nak kemeh lantak situ...bior je besepah...

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved