January 27, 2011

Iklan bersama CISTAT..


entry ini melekat sehingga 4-5hb 2, 2011..
sila korg scroll ke bawah utk entry terbaru (kalo ada la ye)hehheh....


oh aku mau ke KL..jeng..jeng..jeng...KUALA LUMPUR ye...ke SETAPAK maka dgn ini mau buat iklan kejap ye..since aku dok umh nih aku de buat bisnes kecik2...ye la sure la kn kecik2 dulu kan..kalo dah beso2 x de aku  buat kat umh...kihkihkih..

kepada sesapa yg mau mengoder kueh ini a.k.a CHEESE TART buatan tangan aku nih moh le..akan ku terbang kan ke destinasi anda..ececececehhh...maka yg duduk berdekatan dan berhampiran tu sila la kontek2 aku ok kalo tingin ke ngidam ke ye..akan ku cuba sedaya upaya menyempurnakannya...





Min order - 25pcs
RM30


(ada dua perasa je ye strawberry & blueberry)
kalo nak 1 perasa je pon boleh...maka anda pilih sendiri la ye..

bagaimanakan rasanya????jeng..jeng..jeng...SUMPAH SEDAP!!!!ekekekke bukan nak puji diri sendiri tp testimoni2 berkata begitu...

p/s - korg leh inbox aku ye...contact aku pon leh - 0125095197..


1 comment:

::Misz sunsWeetz:: said...

dapnyer..nak order..kena transfer duit guna bank ape ea??

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved