January 19, 2011

Demam..

ishh kemain aku batuk mengekek sekarang..tu la padahnya kalo org jrg sakit/demam segala..aku kemain susah nak kena penyakit melainkan kalo aku ckp ish dah lama x demam kan...bak kata org kerana mulut badan binasa..tu la padahnya..

camtu gak kalo aku laki bini nih..agak2 lama x gdh manja kang...sekali aku ckp ke laki "bang, lama kita x gaduh kan?"sehari 2 pastu kompem gaduh punya...hikhikhik..Jadi pesanan utk korg "berkata baik lah sentiasa" ye...

disebabkan demam aku bercampur batuk dan selsema nih maka berjangkit la ke anak kecik aku..sedeh sgt aku rs..ye la tido x bape nak lena..ate manjang idung sumbat...maka aku juga la tido x lena mlm..jap2 kang anak ek..ek..jap2 g kang ek..ek ..ek lagi...sunggoh berkorban tido aku betoi..pastu manjang juga merengek nya kalo siang..agak2 dpt sejam dia ok kang pastu kang dia merengek le ngengada..manjang nak berdukungnya..mujo aku nih housewife sepenuh ms..jadi x ngape la kan..tp usah koma kata yg housewife a.k.a surirumahtangga nih x de koje ye..haih manjang keje x abisnya...

demam aku nih juga udah berjangkit ke adik aku..sian dia..mkn pon smpai x leh nak rs sedap ke x mknn tu..ishh sadis betoi aku...cuma tinggal yg belom berjangkit ke laki aku je..x ngape xlama lagi kena la tu..hehehhehe...


tgk kemain lagi anak aku kan..dah posing gaye model jerk..

ok korg mau cau dulu..tadaaaaaa...

1 comment:

honey said...

irish bru je baik demam..:-(

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved