January 17, 2011

Entry tanpa gambar...

salam uols...lama x jumpa kat entry2 baru ye..ish kan aku x mo update tp kebizian melanda yg amat sgt2 nih..(tp ada ms nak hupdate status kat fb ye)..ye la update status kat fb taip cenonet sikit je pastu tkn je share kan..kat sini nak kena idea yg bernas lagi wajar sblum nak menulis..kurg2 mau 100 patah perkataan kan...ari2 aku pk apa nak tulis...camna nak cerita semer tp masa sunggoh x mengizinkan aku duduk mentelaah komputer nih ha..

tapi skrg time aku taip nih anak tgh tido..(tlh ditidokan oleh dadynya kerana ngaruk x tentu2 pasalkan)..maka dlm buaian lah jawab dok nya...makanya juga dgn laju2nya aku duduk ngadap komputer nih menaip entry ini..aku taip je ikut apa yg kuor dr ati aku ye..kalo kome x paham ke apa maap le sgt..keadaan diri aku jugak x bape sehat nih..demam bercampo selesema dan juga batuk..harap sgt x berjangkit keanak nnti..sanggup aku yg demam seminggu x pe dr anak yg sakit demam..nnti aku lagi susah sbb anak merengek manjang..

aku rasa bila ddk rmh jaga anak,jaga laki, masak semer nih buat aku rs lagi sibuk dr bekerja dulu..rs mcm dok umh x abih2 kejenya..ye la kang aku kemas umh cecantik..dpt anak bgn tido kang sepah semula rumah..tmbh skrg nih anak makin ligat buat keje nya..

makin banyak juga akalnya..kekadang aku geram je nengok nya..tp apakan daya...sabo je lah kan...
aku heran skrg nih tidonya kejap betoi..x smpai 1/2 jam kadang tidonya..ptg tadi bantainya ngarok2 x hengat menangis ntah hape2..nak je aku lepuk tp ishhh...x smpai hati lak...rasanya la kotkan sape yg ngadap anak 24jam kat umh tu lagi stress hotaknya...kadangtu aku x sabo tggu dadynya balik dr sek nak soh amik turn jaga plak..ishh kemain dia mnja dgn dady dia..pantang nmpak muka bila balik sek laju je angkat tangan soh dukung..pehtu x mo dgn aku dah..

tp bila dia tido kekadang aku nyesal marah2 dia..kekadang tu aku nak je kejut2 main dgn dia..ye la kekadang tu sunyi jadiknya bila dia tido..ye la kekadang tu tetiba je dadynya cakap "yang rindulah" ish kemain aku kembang kuncup dah dengor dady nya kabo rindu ke aku tp jauhnya aku terpesong sbb ayat sambungannya "kejut awish nak yang,abg rindu la kat dia"..sedeh aku tau...

ok la kot panjang dah aku taip nih..ntah ape2 ntah jadinya dah..

1 comment:

Unknown said...

bese la kak...time anak dh tdo la kita sibuk nk kejut balik...klu x dorang asyik kena marah la plak...huhu. bestnya dh dok umh sepenuh masa...ms byk terluang pd anak...cik awish mesti dh besar...bila la dpt jmpa

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved