January 06, 2011

Salam Takziah..

Belom terlambat nak ucapkan salam takziah buat keluarga Arwah Pelakon Faizal Yusof rasanya..aku bukan x tau citer tp aku x sempat nak hupdate ye..almaklum le koje banyak kat umah nih..

Moga beliau ditempatkan didalam golongan org2 yg beriman..insyaallah..aminnnnn...


Ishh tetiba jadik sedih lak..

Kenapa????

sbb aku minat tang dia nih..time dia belakon cite manjalara n adamaya..sunggoh haih..

tapiiiiiiiii ikhtibarnya...terasa takut jika Allah menjemput aku terlebih awal...cukup kah ilmu didada??bekal utk disana nnti??anak ??suami??camna???

sesungguhnya kita x kan tau bila Allah akan menjemput kita..diberinya kita kehidupan, dia juga lah yg akan mengambilnya semula..Ya Allah berilah aku kesempatan!!

Korang bagaimana??? Tepuk dada tanya lah selera...

kalo tanya selera aku skrg mau kasik ke korg ini..




ishh habuan mkn ptg ritu..nyummm....nyum....nyum.....

1 comment:

Unknown said...

mak oii,terangkat punggung ibu licha tgk de pizza la...lapo plak..

licha,jom p serbu umah adik awish nak??

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved