December 24, 2010

Masak lagi!!

ishhh rs minggu nih jadik minggu masak2 lak..kali nih aku merajin kan diri menyiapkan order kawan sek aku dulu..sian ke dia...lama gile2 dia order cistat nih..baru rini aku siapkan...
x tau ngapa aku x buat2..gamaknya kalo aku ada kedai lm dah bankrup..naseb bek amik order kecil2 je kat umh ngisi ms lapang..smbil2 carik duit wat tmbh2...

kome yg mmg 24hour buat bisnes nih walopon kat umh jgn le buat mcm aku ye..naya kome nnti..pelanggan lari...hehheh

kawan aku nih order cistat 25pcs..mmg aku punya order min 25pcs ye..so kena la order min..sblum nih aku amik order de 8pcs..tp maleh dah buat gitu..sbbnya 25pcs aku buat utk 1 adunan so x le berbaki banyak kan...kalo aku buat min 8pcs jenuh aku nak ngabihkan baki2nya..muntah darah campo cistat aku kang...aku pulak kena abih kan...x baik membazirkan..



habuan aku buat cistat nih..1 botol susu kaca anak aku pecah berderai..dibuat olehnya sendirik...ishh nak buat camne..maka redho ajela kan..pehtu ms ni juga mr dady yg jaga anak..mekasih la ye..tlg jaga..tlg mandikan..tolong pkaikan baju semer..

eh korg nak tgk je ke cistat aku nih..x mo order dgn aku ke???wakakakka...sumpah sedap gile cistat aku nih....(muntah darah jap)..kalo nak order muleh jugak...heheh yg dekat2 perak nih muleh la aku deliverykan...kalo jauh2 tu muleh jugak kot..mana tau tetiba aku kabo nak ke KL ke,Johor ke kan..muleh le aku bawak kan..kekekke..ok selamat menjamu selera..tadaaaaaaa..


No comments:

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved