January 02, 2011

Happy new Year!!

hye korg..masih belom terlambatkan nak ucap Happy New Year kat korg2 semer..ari ni baru 2hb  kira dan ar tu kan...Apa azam tahu baru korg???hope semer azam2 korg yg taun 2010 punya dah tercapai..kalo sipi2 g nak tercapai tu x pe..smbung this year ye...x ngape pon lain taun asalkan ia nya tercapai..

aku??azam taun baru aku???isk banyak kalo nak di ikut kan..kira ari2 aku azam..hehhe muleh kan??..x menjadi masalah kan??
cth kalo aku msk rini x bape nak sedap..esok aku azam nak masak sampai sedap..kihkihkih..camtu la kiranya..aku rs kalo ari2 aku berazam buat aku lagik semangat kot kan...

neway azam taun 2010 alhamdulillah tercapai la jugak kan..tu ha berazamkan sikecik tu ha kuor dgn selamat..skrg nih 8 bulan dah pon...

isk kemain banyak akal dah..x muleh kalo nampak dady..x dan2 soh angkat dukung.

skrg ni 2011 banyak yg didalam perancangan..insyaallah berkat usaha nnti pasti tercapai..mahu memperbaiki kehidupan yg sedia ada nih ha lagik.ye la skrg anak 8 bln dah..4 bulan lagik setahun dah..sure kena ada persediaan yg banyak kan..

walopon skrg nih kehidupan semangkin sempurna tp haruslah berusaha lebih lagi..ye la x kan nak hok takat tu je kan..mesti la lebih lagi..tambah2 lak skrg nih aku x keje dah..jadik surirumah sepenuh masa...harapkan laki je keje sorg kan.dia sorg nak bayar semer..kete,umah,api,air bagai kan,.tp x ngape la kot kan sbbnya x lm lagi aku pon nak keje juge..dapat la bantu sesikit kan..(keje ape????) nnti aku kasik tau korg yer..hehehhe suprise dulu..:-)

banyak azam aku..la ni hari2 aku azam..azam nak jadik isteri yg sempurna..ibu yg sempurna..anak yg sempurna dan insan yg berguna..kemain banyak kan azam aku..kihkihkih..ye ar x kan nak azam sekali je setahun..azam hari2 kan bgus..kalo rini x menjadik azam sok harus berazam lagik..sebagaimn nya aku berazam utk mendapat kan sikecik kat atas tu hah..ish kemain susahnya...so korg selamat berazam yer..beraza la bersungguh,nescaya pasti Allah bantu..!!




No comments:

copyright@2012-Aku Seorang MAMA-All Righted Reserved